Πέμπτη, 7 Απριλίου 2011

Όταν η πολυπολιτισμικότητα κτυπά την καθώς πρέπει κοινωνία


Είναι από τις λίγες περιπτώσεις που δίνεται η ευκαιρία να ακούσουμε και μια διαφορετική άποψη για τα θέματα της πολυπολιτισμικότητας και της λαθρομετανάστευσης, όταν κάποιος γνωστός, ειδικότερα κάποιος επιφανής της αριστεράς, γίνεται παράπλευρη απώλεια των παραπάνω καταστρεπτικών πολιτικών.

Τον περασμένο Οκτώβριο ο γνωστός σκηνοθέτης, Νίκος Κούνδουρος, έπεσε θύμα ληστείας (για δεύτερη φορά) και ξυλοδαρμού που τον έστειλε στο νοσοκομείο. Στο Βήμα περιγράφει την εμπειρία του:


- Πριν από μερικούς μήνες ζήσατε ακόμη μία τρομερή περιπέτεια στην ούτως ή άλλως περιπετειώδη ζωή σας.Κατ΄ αρχάς,πώς αισθάνεστε σήμερα;

«Βράχος. Το συμβάν βέβαια έχει ακόμη την “ουρά” του γιατί τα άτιμα τα πλευρά θέλουν μήνες να κολλήσουν. Επτά-οκτώ μήνες. Κατά βάθος όμως οφείλω να πω ότι χαίρομαι που το πέρασα».

- Για ποιον λόγο μπορεί κάποιος να χαίρεται που παραλίγο να πεθάνει;


«Το γεγονός με έκανε να δω την πραγματικότητα. Είχα μια ανόητη ευαισθησία και γενναιοδωρία με την είσοδο ή μάλλον την εισβολή των ξένων στην Ελλάδα. Ελεγα ότι της ίδιας γης παιδιά είμαστε, να μπει ο κόσμος στην Ελλάδα, να ευφρανθεί, να νιώσει ασφάλεια, να φάει, να πιει ελληνικό νερό. Ε, από την ώρα του περιστατικού τέρμα όλες αυτές οι εφηβικές μαλακίες. Τέσσερα κτήνη, τέσσερις βάρβαροι που ούρλιαζαν και βρωμούσαν και φορούσαν μάσκες με έκαναν να δω την πραγματικότητα».


Το Βήμα είχε κάνει παλαιότερα ένα ρεπορτάζ για το πως διάφοροι επώνυμοι αντιμετώπιζαν την νέα κατάσταση στο κέντρο. Μεταξύ αυτών και η στιχουργός Λίνα Νικολακοπούλου, που:

“μετακόμισε στον Κεραμεικό το 1998. «Ενιωθα τόσο ασφαλής που έβγαζα βόλτα τον σκύλο μου στις δύο τα χαράματα!» θυμάται σήμερα για τα πρώτα χρόνια της στην περιοχή. «Σήμερα νιώθω διαρκώς ότι βρίσκομαι υπό απειλή. Εχω πέσει δύο φορές θύμα ληστείας στη Σοφοκλέους και από τον τρόμο που βίωσα έχω να περάσω έξι μήνες από εκεί. Μας αναγκάζουν να ζούμε σαν φυγάδες, να εφευρίσκουμε τρόπους να έχουμε κρυμμένα στα ρούχα μας τα λεφτά, το κινητό χωμένο στις τσέπες, να μη φοράμε ρούχα που προκαλούν» λέει εμφανώς τρομοκρατημένη. «Και το πρόβλημα δεν περιορίζεται στον Κεραμεικό. Το πατρικό μου βρίσκεται στον Αγιο Παντελεήμονα και όσο ζούσε η μητέρα μου έτρεμα στην ιδέα ότι δεν θα έχει επιστρέψει σπίτι πριν από τις... έξι το απόγευμα. Εκεί ληστές έσυραν στενή μου φίλη από τον λαιμό προσπαθώντας να της κλέψουν την τσάντα και παρά τρίχα γλίτωσε τη ζωή της».”


Όταν παρόμοιες παρατηρήσεις και σχόλια προέρχονται από απλούς πολίτες (βλ. Άγιος Παντελεήμονας) το θέμα συνήθως του ρεπορτάζ είναι η ξενοφοβία και ο ρατσισμός.
Ίσως μια πιο “δίκαιη ανακατανομή” της πολυπολιτισμικότητας, της λαθρομετανάστευσης και της εγκληματικότητας, θα ευαισθητοποιούσε τα ελληνικά ΜΜΕ στις αγωνίες των ανώνυμων Αθηναίων, που δεν είναι μισαλλόδοξοι, αλλά απλά θέλουν να ζήσουν μια φυσιολογική ζωή.

29 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φασίζουσα και άιολη η ταύτιση της εγκληματικότητας αλλοδαπών με την αρχή της πολυπολιτισμικότητας.

ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΣ είπε...

Σοβαρά φασίζουσα;

Ανώνυμος είπε...

Θα με ενδιέφερε πολύ η άποψη σου για τους μαύρους της Αμερικής και την εγκληματικότητα στα γκέττο μαύρων, hispanics, κτλ. ΄Η δεν συχνάζεις πολύ γύρω από τέτοιες περιοχές?

Ανώνυμος είπε...

Ακριβώς. Με την ίδια ελαφρότητα μπορούμε να δαιμονοποιήσουμε και την περισσή δημοκρατία για τα αυξημένα κρούσματα εγκληματικότητας. Και μετά να περιμένουμε από τον statesman κο Βορίδη να μας επιβάλει το νόμο, την τάξη και την αισθητική του.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε ανωνυμε, πως μπορεις να συγκρινεις την Ελλαδα με την Αμερικη;;

Chrysotheras είπε...

...ανώνυμε νούμερο ένα,
ο Αίολος έχει πάρει τα μυαλά σου μαζί με των άλλων συρριζαίων και κουδουνίζουν.
Έωλες είναι οι θέσεις σας!

ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΣ είπε...

@ Ανώνυμος

Ακόμα να ακούσουμε γιατί η συγκεκριμένη θέση είναι φασίζουσα.
Έχετε ένα επιχείρημα; ή θα επιμείνετε στα υπονοούμενα περί “φασισμού” και εναντίωση στην “περισσή δημοκρατία”;
Γνωρίζουμε τους χαρακτηρισμούς σας, τα επιχειρήματα που να τους αιτιολογούν ψάχνουμε.

ΑΦ είπε...

Νομίζω ότι κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι η λαθρομετανάστευση έχει δημιουργήσει σοβαρότατα προβλήματα και ότι όποιος αντιδράσει σε αυτήν μπορεί να χαρακτηριστεί ως ρατσιστής, αλλά ούτε και ότι η δήλωση του Κούνδουρου ξερνάει ρατσισμό και κλασσικό συνομοσιωλογικό αντικαπιταλισμό. Μάλλον έχουμε να κάνουμε με ένα ακόμα εκπρόσωπο της αποκρουστικής χίμαιρας της εθνικιστικής αριστεράς, παρά με κάποιον που μπορούμε να λάβουμε την οποιαδήποτε άποψή του στα σοβαρά.

Manoliscus είπε...

@Chrysotheras
Εγώ είμαι ο νούμερο ένα ανώνυμος


@Λιναρδάτος
Με την σειρά μου ακόμα να ακούσω την σχέση που έχει η εγκληματικότητα αλλοδαπών στοιχείων με την επιλογή της πολιτείας μας μεταξύ πολυπολιτισμικότητας ή εθνικής αφομοίωσης.

Το επιχείρημα μου είναι πως τα αίτια του εγκληματικού φαινομένου αναζητούνται στις εκάστοτε συνθήκες διαβίωσης και όχι στις πολιτισμικές μας προτιμήσεις. Ακόμα και η εντύπωση πως μετανάστευση επιφέρει αύξηση της εγκληματικότητας δεν είναι πολλές φορές παρά ένα ακόμη στερεότυπο (ενδεικτικά εδώ).

Θα ήταν λιγότερο ειδεχθής η ληστεία εάν οι δράστες ομιλούσαν τη νέα Ελληνική, ή εαν τα βάρβαρα χνώτα τους δεν βρωμούσαν; Γιατί βάζετε την πολυπολιτισμικότητα, τη λαθρομετανάστευση και την εγκληματικότητα στον ίδιο κουβά αν όχι για να επιχειρήσετε λήψη του ζητουμένου;

Οι δυνατότητες έκφρασης μου είναι περιορισμένες. Επιθυμώ όμως να καταστεί σαφές πως δεν αφήνω υπονοούμενα για φασίζουσα αντίληψη. Σας το γράφω καθαρά και απροκάλυπτα.

rebel@work είπε...

Το σχόλιο του Manoliscus παραπάνω με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

Nikos Georgiopoulos είπε...

Ο Λιναρδατος σωστα θετει το ζητημα της πολυπολιτισμικοτητας υπο την εξης εννοια. Οι μεγαλυτεροι αντιρατσιστες ζουν στα πιο καθαρα εθνοτικα προαστια των Αθηνων καιοι επαφες τους με αλλοδαπους περιοριζονται στις οικιακες βοηθους και τους κηπουρους.

ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΣ είπε...

Καταρχήν, καταλαβαίνω να νομίζετε ότι η θέση μου είναι λανθασμένη, αλλά το φασίζουσα από που βγαίνει; Εκτός και αν πιστεύετε ότι κάθε λανθασμένη θέση είναι και φασίζουσα.

Manoliscus είπε...

@Λιναρδάτος
Από το να επιδοθούμε σε μια άχαρη προσωπική αντιπαράθεση, μπείτε σας παρακαλώ στον κόπο να μας εξηγήσετε με κάποιο επιχείρημα τον συσχετισμό της πολυπολιτισμικότητας με το κοινό έγκλημα.

Μαρτυρίες στελεχών της λεπενικής πλέον εγχώριας αριστεράς εκτιμώ πως μάλλον αποδυναμώνουν την προς απόδειξη θέση.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ είπε...

Το ερευνητικό πρόγραμμα του Καθηγητή Putnam κατέδειξε με σαφήνεια τα όρια και τις εγγενείς δυσκολίες στο εγχείρημα της θεσμοθετημένης πολυπολιτισμικότητας. Σε μία ιδιαίτερα αναλυτική μελέτη της σχέσης, η οποία υφίσταται ανάμεσα στην έννοια και το μέγεθος της εμπιστοσύνης στο εσωτερικό των κοινοτήτων (communities) και στο ποσοστό της εθνοτικής τους διαφοροποίησης (ethnic diversity), ο Putnam κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η αύξηση της εθνοτικής διαφοροποίησης στο εσωτερικό μίας κοινότητας αντιστοιχεί σε μείωση του βαθμού εμπιστοσύνης τόσο ανάμεσα σε διαφορετικές εθνοτικές ομάδες, όσο και στο εσωτερικό αυτών των ομάδων. Όπως αναφέρει ο Putnam «η μετανάστευση και η εθνοτική διαφοροποίηση αποτελούν πρόκληση για την κοινωνική αλληλεγγύη και υποβαθμίζουν το κοινωνικό κεφάλαιο».
Με άλλα λόγια όσο πιο πολυπολιτισμική και διαφοροποιημένη από εθνοτικής άποψης είναι μία κοινωνία, τόσο πιο αυξημένος είναι ο κίνδυνος απώλειας της κοινωνικής συνοχής, ανάδυσης αντιπαλοτήτων και μεσοπρόθεσμα της αποδιοργάνωσης του κοινωνικού ιστού, με αρνητικά για όλα τα μέλη αυτού αποτελέσματα. Αύξηση της εθνοτικής διαφοροποίησης προκαλεί μείωση του κοινωνικού κεφαλαίου, κυρίως του κοινωνικού κεφαλαίου γεφύρωσης, αλλά και του κοινωνικού κεφαλαίου δεσμού και σύνδεσης, όχι μόνο για τις εθνοτικές ομάδες των μεταναστών, αλλά για το σύνολο της κοινωνίας. Η πολυπολιτισμικότητα φαίνεται υπό μία τέτοια οπτική να οδηγεί όχι σε μία αρμονική πολυφυλετική κοινωνία, ουτοπική ήδη ως σύλληψη, αλλά, αντιθέως, στην πλήρη αποσάθρωση του κοινωνικού ιστού.
Η μαζική μετανάστευση και η αύξηση της εθνοτικής ετερογένειας προκαλεί μείωση της κοινωνικής εμπιστοσύνης και διάρρηξη των κοινωνικών δεσμών.Ο Καθηγητής Putnam του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ το κατέδειξε σε μία σχετική μελέτη του. Η Μελέτη Putnam διακρίνεται για την βασιμότητα του δείγματος εργασίας και των δεδομένων της, καθώς δεν αφορούσε μεμονωμένες περιπτώσεις ή ασύνδετες μεταξύ τους πληθυσμιακές ομάδες, αλλά βασίστηκε σε ένα δείγμα, το οποίο αξιοποιούσε εμπειρικά δεδομένα από σαράντα μία (41) διακριτές περιπτώσεις και περίπου 30.000 άτομα, η γεωγραφική αναφορά των οποίων κάλυπτε όλη την επικράτεια του κράτους των Ηνωμένων Πολιτειών.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ είπε...

ΥΨΗΛΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Αστυνομίας, η συμμετοχή των αλλοδαπών σε συγκεκριμένα βαριά αδικήματα, ληστείες, κλοπές - διαρρήξεις, ανθρωποκτονίες και βιασμούς.
Στις ληστείες η συμμετοχή των αλλοδαπών φθάνει το 49,46%, στις κλοπέςδιαρρήξεις το 50,87%, στις ανθρωποκτονίες το 37,57%, στους βιασμούς το 48,36%. Στα εγκλήματα σεξουαλικής εκμετάλλευσης το ποσοστό συμμετοχής υπερβαίνει το αντίστοιχο των Ελλήνων, αφού διαμορφώνεται σε 55,13%. Αποκλειστική δράση, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, παρουσιάζουν στην παραχάραξη (98,78%), τις πλαστογραφίες (95,67%) και τις παραβάσεις πνευματικής ιδιοκτησίας (90,72%).
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4531280

Manoliscus είπε...

@ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ

Σχετικά με τις δυσκολίες της πολυπολιτισμικότητας κομίζετε γλαύκα εις Αθήνας.

Υπάρχει σοβαρός συνομιλητής, ο οποίος να αρνείται τις παρενέργειες από την συνύπαρξη διαφορετικών εθνοτικών ομάδων; Ο φόβος προς καθετί ξένο είναι σύμφυτος με την ανθρώπινη ψυχοσύνθεση και το στοίχημα για μία οργανωμένη πολιτεία βρίσκεται στην ελαχιστοποίηση των όποιων παρενεργειών.

Για τα αυξημένα ποσοστά εγκληματικότητας στον αλλοδαπό πληθυσμό τα αίτια αναζητούνται στην οικτρή μας αποτυχία να διαχειριστούμε ένα μείζον περιφερειακό πρόβλημα. Όχι στην ύπαρξη μιας καταστρεπτικής για το κοινωνικό σύνολο πολιτικής, αλλά στην ανυπαρξία της οποιασδήποτε πολιτικής.

Τέλος, αν σεβόσασταν τον διάλογο θα μας παραθέτατε και κάποιον υπερσύνδεσμο, προκειμένου να γνωρίζουμε πού σταματούν τα πορίσματα του καθηγητή Putnam και πού αρχίζουν οι προσωπικές σας εκτιμήσεις. Και καθώς αναγνωρίζω την συνθετική ικανότητα και το επίπεδο αντίληψης του κου Λιναρδάτου, δεν θεωρώ τη θέση του ως απλά εσφαλμένη ή ατεκμηρίωτη. Η πολιτική στόχευση του άρθρου είναι σαφής.

Ανώνυμος είπε...

μα στην ελλάδα δεν υπάρχει πολυπολιτισμικότητα. διαβάσετε τι ακριβώς είναι η πολυπολιτισμικότητα (συγκεκριμένες κρατικές πολιτικές που έχουν ως στόχο να διευκολύνουν την ένταξη μεταναστών/μειονοτήτων στην ευρύτερη κοινωνία ή να διορθώσουν τυχόν αδικίες που υφίστανται) και μετά γράψτε ότι έχει αποτύχει!! είναι ένα λάθος που κάνουν πολλοί, γιατί δεν μπαίνουν στον κόπο να διαβάσουν πέντε πράγματα: η απλή ύπαρξη και μόνο μεταναστών σε μια χώρα, δε συνιστά "πολυπολιτισμικότητα"....
βέβαια όταν βγαίνει η μέρκελ και ο σαρκοζί, που ούτε στις χώρες τους υπάρχουν πολιτικές πολυπολιτισμικότητας και λένε ότι έχει αποτύχει, τι να περίμένεις από τον απλό κόσμο...
χώρες που έχουν εφαρμόσει πολύπολιτισμικές πολιτικές είναι: ΗΠΑ, Αυστραλία, Καναδάς και εν μέρει Μεγάλη Βρετανία. Ετσι για ενημέρωση, αφού στην Ελλάδα κανείς δεν ασχολείται σοβαρά με τίποτα και όλοι βαράνε στο γάμο του καραγκιόζη με έννοιες που δε γνωρίζουν..

Myrto είπε...

H πολυπολιτισμικότητα είναι ένας όρος που μας έχει έρθει από την Αμερική multiculturalism που είναι βέβαια μία τεράστια χώρα που είναι κατ'εξοχήν χώρα μεταναστών και δεν συγκρίνεται με την μικρή σε μέγεθος και πληθυσμό Ελλάδα που μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν ομοιογενής και περπατούσαμε ασφαλείς στους δρόμους της Αθήνας που τώρα όσοι από μας μπόρεσαν, την εγκατέλειψαν άρον άρον για την ασφάλεια και την καθαριότητα των προαστείων όπως ακριβώς έκαναν και κάνουν και οι Αμερικανοί γιατί έζησα εκεί και ξέρω. Η πολυπολυτισμικότητα δεν είναι παρά μια ιδανική και ανέφικτη ουτοπία των διανοουμένων με καλές προθέσεις αλλά ανεφάρμοστες...

Ανώνυμος είπε...

In the US, the term "mutliculturalism" is broad and includes not only aspects of one's identity stemming from race and ethnicity but also gender, sexual orientation, disability, socioeconomic status, and age. But as many others have already mentioned above, you cannot compare Greece to America. Greece does not have the infrastructure to support the massive influx of refugees at this time. In America, they government spends millions of dollars to do multicultural research, facilitate acculturation, and regulate immigration. In Greece, immigration (like many other processes and procedures) is unregulated. As a result, the short- and especially long-term effects of immigration in Greece will be disastrous for the country in my humble opinion.

Νίκος Χαραλάμπους είπε...

O Manoliskus, έχει απόλυτο δίκιο, και είναι κρίμα ένας έξυπνος άνθρωπος σαν τον Ναπολέοντα που έχει πνεύμα και πολύ καλή πένα, να κατανοήσει τη διαφορά 'πολυπολιτισμικότητας' και 'εγκληματικότητας'....

..Πάντως στο πιο πολυπολιτισμικό Λονδίνο, η εγκληματικότητα δεν έχει φυλή, μάλιστα λευκοί Εγγλέζοι έχουν κάνει πιο αποτρόπαια εγκλήματα από 'εγχρωμους'....

και φυσικά ο κ. Κοτούλας αναφέρει αυτά που έχει αναφέρει στο παρελθόν και σε λίγο θα ανεβάσει συνδέσμους από την εγκυρότατη Daily Mail....

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ είπε...

Η επιτυχία ή όχι της πολυπολιτισμικότητας κατέστη σαφής με τις τρομοκρατικές επιθέσεις από μετανάστες δεύτερης και τρίτης γενιάς στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ολλανδία και την Γαλλία. Η πολυπολιτισμικότητα είναι στην πραγματικότητα ένα ακραίο, προνεωτερικό στις συνέπειές του ιδεολόγημα, αφού αναγνωρίζει το άτομο όχι καθ' εαυτό, αλλά επί τη βάσει της συμμετοχής του σε κάποια ομάδα, φυλετική, εθνοτική, θρησκευτική ή με βάση το φύλο. Πρόκειται για ένα νέο απαρτχάιντ. Στις ΗΠΑ δεν υπάρχει ισλαμική μετανάστευση στον βαθμό που υπάρχει στην ΕΕ, δηλαδή δεν υπάρχει ισχυρή πολιτισμική απόκλιση, και επίσης υπάρχει ισχυρός κομφορμισμός.

Ανώνυμος είπε...

Nομίζω οι απόψεις περί αντι-πολυπολιτισμικότητας των Κωτούλα, Λιναρδάτου, κτλ. σε ό,τι τουλάχιστον αφορά την Ελλαδίτσα, συνοψίζονται από το δόγμα "Ελλάς-Ελλήνων-Χριστιανών" του Γ. Παπαδόπουλου.

Ανώνυμος είπε...

Για να γίνει η πολυπολιτισμικότητα απο θεωρία πράξη σε μια χωρα χρειάζεται και η κατάλληλη υποδομή και η Ελλάδα αυτή την υποδομή δεν την έχει.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ είπε...

Η πολυπολιτισμικότητα είναι αντιφιλελεύθερη και αντιδημοκρατική, στην δημοκρατία αναγνωρίζεται το άτομο αυτόνομο, όχι το άτομο ως μέλος μίας ομάδας, αυτό είναι προνεωτερικό φεουδραχικής προέλευσης ιδεολόγημα. Έχεις δικαιώματα ως τάδε, όχι ως μέλος της ισλαμικής ή της αλβανικής ή της gay κοινότητας, και τα δικαιώματά σου πρέπει να είναι τα ίδια με όλων, όχι διαφοροποιημένα, όπως στην πολυπολιτισμικότητα, αν δεν το καταλαβαίνετε ότι μία τέτοια ομαδοποίηση είναι κατά της αυτονομίας του ατόμου, δεν ξέρετε τι θα πει πολυπολιτισμικότητα και δεν μπορώ να σας βοηθήσω.

Ανώνυμος είπε...

Κάτι για τα νούμερα , τα οποία ως γνωστόν είναι ξεροκέφαλα . Αν σε μια χώρα με δέκα εκατομμύρια ιθαγενείς και ένα εκατομμύριο ξένους , οι μισές ληστείες ή δολοφονίες διαπράττονται από ξένους , αυτό δεν σημαίνει οιτ η συμμετοχή είναι μισή μισή . Σημαίνει οτι οι ξένοι διαπράτουν 9 με 10 φορές περισσότερα σοβαρά αδικήματα .
Τώρα αν αυτό είναι ένα τίμημα που είμαστε διατεθειμένοι να παραβλέψουμε στο βωμό μιας πολυπολιτισμικότητας , ανεκτικότητας , φιλελευθερισμού όπως άλλιώς θέλετε πείτε το είναι μια άλλη συζήτηση .

Manoliscus είπε...

@ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ

Η αντίθεση σας στην πολυπολιτισμικότητα δεν ασκείται στο όνομα της αυταξίας του ατόμου, αλλά στο όνομα μιας διαφορετικής υπερκείμενης συλλογικότητας, αυτής του έθνους.

Τόσο εσείς όσο και ο κος Λιναρδάτος επιχειρείτε να διαφυλάξετε τη νεωτερική εθνική ταυτότητα με σαθρά τεχνάσματα, μεταξύ των οποίων η σύνδεση του (ανύπαρκτου) πολυπολιτισμικού μοντέλου με το εγκληματικό φαινόμενο, η ταύτιση του Ισλάμ με τον θρησκευτικό φονταμενταλισμό και η αγκυροδέτηση της πολυπολιτισμικότητας στα θολά απόνερα της αντιδραστικής αριστεράς.

Όποιος επιθυμεί μια εικόνα των σημερινών εχθρών της ανοικτής κοινωνίας δεν έχει παρά να διαβάσει ολόκληρη την συνέντευξη του σφου Κούνδουρου, στην οποία ο συντάκτης του άρθρου αν έχω καταλάβει καλά υπερθεματίζει.

ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΣ είπε...

@ Manoliscus

H “άχαρη προσωπική αντιπαράθεση” άρχισε όταν χαρακτηρίσατε την ανάρτηση φασίζουσα χωρίς καμία αιτιολόγηση. Ακόμα περιμένω να διαβάσω από εσάς γιατί το είπατε αυτό.
Υποθέτω γιατί σκοπός είναι η πολιτική “ποινικοποίηση” της όποιας άποψης δεν ακολουθεί τα αριστερά θέσφατα.

Όπως πολύ σωστά λέει η Myrto η πολυπολιτισμικότητα είναι άλλη μια ουτοπία της αριστεράς που έχει αποτύχει. Δείτε και αυτό http://e-rooster.gr/05/2008/776

Ανοιχτή κοινωνία δεν σημαίνει κοινωνία χωρίς κανόνες και δεν σημαίνει μια Ελλάδα που θα καταληφθεί από πληθυσμούς με αρχές και αξίες πολύ διαφορετικές από τις δυτικές, δηλαδή της ελευθερίας, της δημοκρατίας και όλα τα σχετικά.

@Ανώνυμος 9 Απριλίου 2011 2:46 π.μ

I think people often confuse the terms multiracial and multiethnic with multiculturalism. And that’s the mistake you make here.
When you have 2 million illegal immigrants in a country of 11 million, the issue it’s not about infrastructure anymore – unless you treat a country as a space where populations reside without a any particular identity, culture and so on.
If we carried out what you propose, pretty soon the situation would become completely chaotic since we would officially and openly issue an invitation to billions of people from Asia and Africa to come to Greece. This is not just the wrong kind of policy; it’s just plain nuts!

@ Νίκος Χαραλάμπους

Νίκο,
Καταρχήν σε ευχαριστώ για το κομπλιμέντο.
Αλλά αυτό που λέω είναι ότι αν κάποιος πιστεύει στην πολυπολιτισμικότητα και λόγο αυτής της πίστης εφαρμόσει μια πολιτική ανοιχτών συνόρων, η αύξηση της εγκληματικότητας είναι αναπόφευκτη. Όπως και έχει συμβεί.

@Ανώνυμος 9 Απριλίου 2011 7:45 μ.μ.

Έχετε απόλυτο δίκιο. Απορώ πως δεν το βλέπουν αυτό μερικοί.
Και το κάνω copy @ paste γιατί αξίζει να διαβαστεί:

“Κάτι για τα νούμερα , τα οποία ως γνωστόν είναι ξεροκέφαλα . Αν σε μια χώρα με δέκα εκατομμύρια ιθαγενείς και ένα εκατομμύριο ξένους , οι μισές ληστείες ή δολοφονίες διαπράττονται από ξένους , αυτό δεν σημαίνει οιτ η συμμετοχή είναι μισή μισή . Σημαίνει οτι οι ξένοι διαπράτουν 9 με 10 φορές περισσότερα σοβαρά αδικήματα .
Τώρα αν αυτό είναι ένα τίμημα που είμαστε διατεθειμένοι να παραβλέψουμε στο βωμό μιας πολυπολιτισμικότητας , ανεκτικότητας , φιλελευθερισμού όπως άλλιώς θέλετε πείτε το είναι μια άλλη συζήτηση .”

Νίκος Χαραλάμπους είπε...

Ναπολέοντα

Εξαρτάται το επίπεδο φτώχειας που έχεις σαν χώρα και πόσο η οικονομία σου μπορεί να προσφέρει δουλειές.
Πιστεύω ότι δύο πράγματα ωθούν στην εγκληματικότητα, η φτώχεια και ανεργία από τη μία και οι διακρίσεις -ρατσισμός-ξενοφοβία από την άλλη.

Έχουμε ήδη συμφωνήσει ότι ανοιχτά σύνορα χωρίς ανοιχτή οικονομία και αναμορφωμένο κοινωνικό κράτος είναι προβληματικό.

Οι φιλελεύθεροι μαλώνουν και έχουν διχαστεί για ένα θέμα καθαρά κρατικιστικό. Η Ελληνική οικονομία είναι από τις πιο σοβιετικές.

Δεν έχει πιάσει στο παραμικρό το δυναμικό της.
Το 'κοινωνικό κράτος' είναι δισκίνητο και απροσάρμοστο
Τα πανεπιστήμια κλειστά και σε τέλμα.
Η αστυνομία με λίγα κονδύλια και κατάρτιση

Φυσικά και θα έρθει ο φτωχός μετανάστης και ο εγκληματίας. Ο μορφωμένος και ευκατάστατος μετανάστης θα πάει στην Αγγλία, στη Γαλλία και στην Αμερική.

Οι μετανάστες δεν δημιουργούν προβλήματα από μόνοι τους. Απλώς αποκαλύπτουν προβλήματα που είχαμε και δεν μπορούμε να τα αγνοούμε πλέον.

Και φυσικά μπορούμε να καυτηριάζουμε όσο θέλουμε την αριστερή πολυπολιτισμικότητα (ανεκτικότητα στα πάντα, θετικές διακρίσεις, κρατικός παρεμβατισμός), η φιλελεύθερη πολυπολιτισμικότητα (ελευθερη οικονομία-αυστηρή προστασία των ατομικών δικαιωμάτων πάνω από κάθε θρησκευτικό ή πολιτισμικό έθιμο) πιστεύω είναι το καλύτερο σύστημα και αυτό που θέλουν η πλειοψηφία των μεταναστών

ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΣ είπε...

Νίκο,

Και στην Ελλάδα ήμασταν πολύ φτωχοί την δεκαετία του 50 αλλά δεν σκοτώναμε ο ένας τον άλλο. Όταν έχεις ελεύθερα σύνορα είναι φυσικό ότι πρώτα θα μαζέψεις όλους τους κακοποιούς που προσπαθούν να το σκάσουν από την χώρα τους.

Καλά, το ότι υπάρχει γενικώς ανοχή από μέρους του κράτους στο έγκλημα αυτό δεν βγαίνει στις αιτίες του για την αύξηση της εγκληματικότητας; Ή είναι αντίθετο και αυτό στις φιλελεύθερες αρχές σου;

Το καταλαβαίνω ότι δηλώνεις το είδος φιλελεύθερου που δεν τον ενδιαφέρει ποιος θα είναι ο πολιτισμικός χαρακτήρας της Ελλάδας στο μέλλον, αλλά εγώ είμαι δεξιός και με ενδιαφέρει.
Πιστεύω ότι κάποτε θα σε ενδιαφέρει και εσένα η Ελλάδα να μην γίνει ένα δυτικό Πακιστάν, αλλά τότε θα είναι ίσως πολύ αργά.

Δημοσίευση σχολίου